mandag 21. mai 2012

Sol og sommer

ENDELIG kan vi si at vi har hatt 2 dager uten regn og vind.
Men vi trengte sol og sommer nå, så alt som er planta kan spire og gro.
Og drivhuset virker veldig bra, men syns litt synd på plantene i dag når termometeret stod på 37 grader før kl 12.00 i dag.
Men opp med alle dører og vinduer å jeg klager ikke på norne måte..
I morgen skal jeg kjøpe beis til terassen, og på torsdag er det full rulle på beising av terassen hvis dette været varer da vel og merke.
Mine kreative unger har en plan i morgen om å plante noe morsomt og litt spennende, kunne jo sefølgelig kjøpt disse ferdig sikkert, men vi skal lage de selv.
Oppdatering og bilder kommer etter hvert

1 kommentar:

  1. Gleder meg til du legger ut bilder av drivhuset i full "blomst" :)
    Utrolig morsom den der grasshead.. tror jeg må få tak i en sånn på nett til a mor ;)

    ha en strålende uke :)

    SvarSlett