mandag 2. april 2012

What snø

Må si jeg ble litt sjokka i dag når jeg våknet og det var SNØ ute. Forstår ikke helt hva som skjer, men faktik så var plenen ute så grønn og fin at jeg sikkert kunne klippet den i slutten på uka. Stakkars alle blomstene da håper de ikke forsvinner for godt nå... Sommer dekk på skal legges på før 1 April men det må jo være en april snar dette året. Hvis jeg ville hatt snø i påsken så kunne jeg jo bare reist til snøen den trenger ikke å komme til meg. Men men i dag blir det inne dag men fyr i ovnen og baking :)Stakkars alle små fuglene de sitter nå ute å venter på mat så jeg får kle meg godt og finne frem litt mat til de små som sikkert forstår like lite som meg.






Se på de kalde påske liljene som står der

Garasje taket mitt er ganske hvitt

Her er jordbær plantene mine, takk og pris for at ikke tønna var kjørt frem på terassen


I disse krukkene var det masse stemors blomster og lyker som spiret frem de har vel fått sjokk nå

Gressløken brukte jeg i eggerøre for 2 dager siden:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar