søndag 22. april 2012

Forbredelser til sommeren og litt gjenbruk

Har vært lite blogging på meg i det siste, men når det begynner å bli en fin temperatur ute så er det masse som må ordnes i hagen og utenfor dørene. Nå har jeg fått ordna en del og grunnmuren til drivhuset er klart, plattingen utenfor døra er støpt og en god del er planta i potter og kar. Hadde masse jordbær planter fra i fjord som måtte opp fra bakken sånn at sneilene ikke spise de opp, og ettersom jeg har 2 tønner med jordbærplanter så måtte jeg prøve noe nytt. Paller kan brukes til så mye og jeg syns denne løsningen var super. Digger jordbær tønna med jul på for den har jeg mulighet til å sette under tak i drittvær.Syns jeg er god på gjenbruk om dagen gitt. Her kommer noen bilder av alle prosjekt. Og mine kreative jenter har malt litt og jeg har fått fine marihøner til å pynte ute med :) Snikk snakk må ut igjen å jobbe litt. Oppdatering følger.



1 kommentar: