fredag 17. februar 2012

Livstegn

Her er det litt vel travelt om dagen og det er ikke så mye tid til håndarbeid, men jeg har noen UFO prosjekt som kansje snart blir ferdig. Sier ikke UFO deg noe så er dette u ferdig prosjekt. Skal bli ferdig med noen små prosjekt i helga håper jeg ettersom jeg har lovet min mor noen ting til en utstilling de skal ha den 10 mars. Dessuten så fyller mor året sitt den 18 Feb å det er sendt pakke i posten til henne. Nå har jeg fått vasket litt til helga og så er det ut på farten igjen for å hente mine håpefulle på skole og i barnehage. Har lovet lille prinsesse at vi skal avslutte denne uka i badebasenget. Så for dere som følger bloggen min så lover jeg snart at det kommer bilder og oppdateringer på mine ufoer og håper alle får ei fin helg :)


Når det gjelder dette prosjekte (lange sokker) så er det lagt helt på øverste hylle og her må jeg nok bare krype til korset og be noen erfarene om hjelt. Fellingen såg jo ikke ut . Å jeg har prøvd MANGE ganger men nå er ikke tålmodigheten min så lang at jeg bare kutta helt ut før jeg putta både garn og strikkepinner i ovene og brukte de til opptennings ved.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar