lørdag 18. august 2012

Strikke Skappel litt til

Maria Skappel sin genser er jo utrolig lett å lage, selv jeg som er amatør på strikking får det faktisk til i en fei. Må innrømmejeg kjøpte nytt garn i går for å prøve meg på genser nr 2. Mangler en arm nå og 40 riller på forstykket så er den førrste genseren ferdig bilde kommer senere.For dere som trenger litt inspirasjon sjekk her:  http://www.mariaskappel.no/2012/06/05/mammas-hjemmestrikkede-genser/comment-page-3/#comments Eller som de sier Oppdatering følger.

Må også fortelle at her har det vært familie forøkelse i løpet av sommeren :)
3 stk av disse har sett dagens lys men det er ikke lett å få bilde av alle 3 sammen.

2 kommentarer:

  1. Ja, du får legge ut resultatet når det er klart!! :)

    Så nydelige små familiemedlemmer da :) Kunne godt tenkt meg en sånn selv jeg, litt selskap i hverdagen :)

    ha en super søndag videre :)

    Klem :)

    SvarSlett
  2. Jeg holder på med Dorthe nr 2 jeg også. Blir noe en tredje også, for min datter vil også ha:))

    SvarSlett