fredag 2. mars 2012

Ny bil

Vet ikke om jeg skal smile å være glad eller trist og lei meg men jeg velger det første :) Litt trist og kvitte seg med den gamle bilen men veldig morro med en liten rask snerten sak.  Volkswagen Golf 1,6 COMFORT er nå den nye kone bilen her i huset. Manuelt gira bil etter å ha kjørt automat i over 4 år var litt rart, men det går seg til men jeg lurer litt på om jeg må legge en kloss under gass pedalen for denne merker en ikke farten i og vips før en vet orde av det så står det en onkel på veien og vill ha førekorte mitt og alle pengene mine. Nå tar jeg helg og skal prøve å bli ferdig med noen lubber og andre ufo prosjekter.





Sjekk denne bloggen he he http://tovepia.blogspot.com/2012/03/golfen-min.html
Måtte jo bare kopiere denne sangen da ettersom vi eier Golf begge to :)
 
Og bilen min er fin som fan
Spinner på første og spinner på annen
Med vrengte felger og radialdekk
Ligger'n på veien som en hissig klegg
Sier du no gærn’t om bilen min da blir jeg jaggu sint
For jeg har Super-SS-Rally-GT- Fastback-Hardtop-Sprint
Da dilideldudu liddeldaodaodao………………… Øystein Sunde

2 kommentarer:

  1. Gratulerer med den snertne lille saken :D. Det er nok den minste bilen jeg har sett deg i. ;)

    SvarSlett
  2. Dette var en fin bil søster.
    Håper du får plass til vogna til tante ungen din da vi kommer på besøk ;)
    Haha ja fort har det alltid gått i de konebilene hos dere haha :p

    Kjør forsiktig,Pernille har ingen tante å miste og jeg ingen søster.Og pengene dina de må du spare til tante og Pernille skal på shopping :D tihi
    klem lille søs

    SvarSlett